temes

22 de maig 2016

MARATÓ DE MUNTANYOLA



La marató de Muntanyola surt d’aquest poble en direcció a Collsuspina, tot passant per Sant Cugat de Gavadons, després enfila cap a les antenes i al Puigsagordi, passa per la via ferrada de les baumes corcades i cap a Centelles, Hostalets de Balenyà, Tona, Múnter, la creu de la Miranda, Santa Eulàlia, i altre cop Muntanyola.
Me l’acabo d’inventar, però és el recorregut que he fet avui. Bé, m’he quedat a quatre kilòmetres però es que començava a ploure i la veritat és que anava bastant cansat. Aquesta ruta la penso fer moltíssimes vegades, jo crec que n’acabaré mooolt fart però és el que toca.
Des de les 6 hores de Diumenge passat que gairebé no he descansat i més enllà d’unes molèsties al peu i genoll m’he trobat molt bé, però avui em sembla que el cos ha dit prou. Aquesta setmana vaig arribar a pensar que el meu organisme estava mutant, que estava fent una metamorfosis cap al súper home, invencible, incombustible...i avui he tocat de peus a terra...
Crec que assimilo bé els kilòmetres i amb poques hores el meu cos torna a estar a punt per tornar a la càrrega, però avui m’he adonat que mica en mica hi va havent un desgast, i els dipòsits es van buidant. Després dels 70 km de Diumenge només vaig descansar un dia i el dimarts ja sortia a rodar, el dijous vaig entrenar matí i tarda i avui tot això ha fet un pet.
És el que té, jo no tinc entrenador, ni coach, ni nutricionista ni polles en vinagre, vaig  tantejant  i provant coses i de ben segur que m’equivoco, però quan penso amb el que m’espera..., qualsevol cosa em sembla poca cosa, 246 kilòmetres....com collons s’entrena això? sense passar-se de rosca i amb garanties?
En fi, de moment tinc dissenyat  el terreny de joc on entrenaré tot l’estiu, una marató amb 1200 metres positius i que repetiré tantes vegades com pugui.

La marató de Muntanyola.

Arxiu del blog