temes

2 de maig 2016

MARATÓ D'EMPÚRIES




No sóc supersticiós però m’agraden el números cap i cua, els repetits, els que porten molts zeros, però vaja, que quan s’ha de córrer, s’ha de córrer i el numero del dorsal poc hi pot fer.  Ja veus la sort que em va portar, el que havia de ser una marató es va convertir en una mitja, encara no sé perquè; per la forta tramuntana deien, però jo no ho veig clar, la veritat. Córrer amb vent és una putada, si, però perillós? En fi...
Vaig sortir emprenyat i a un ritme massa fort, la intenció inicial era fer una bona tirada com a entrenament i al final va ser una bona rostida. En general em vaig sentir bé, no em feia mal res excepte una mica el genoll. Vaig notar que em faltava gas, això si, però es normal, la xispa és el primer que es perd. Els primers 10000 amb 41m, i després en clara davallada.
Tot i així content del resultat, a quinze dies d’acabar uns 100km i sortint a rodar un parell o tres de dies només, 1h 30m 03s, que tenint en compte les fortes ratxes de vent i l’ondulació del circuit està molt bé.
Segons van dir l’organització, estem convidats per la marató del 2017, així que queda pendent.

Pròxima estació....6 hores de resistència de Martorell....ai, ai, ai....

Arxiu del blog